Detallet scrapero pels alumnes

 Aquest any acabo 2n de primària, sí, a la meva edat i encara fent 2n, heeee. Bé, cal dir que sóc la mestra.

Fa dies que treballo en un detall per donar als meus alumnes. Crec que quedarà molt bé, però m'ha portat força feina. El fet és que m'encanta fer aquestes cosetes i a més a més, aquests nens i nenes són maquíssims. Així que no hi ha cap però, ho he fet a gust i ben a gust.

He anat fent fotos de tot el procés així podeu veure com ho he fet. Som-hi?

Primer de tot vaig encarregar unes llibretes. Són petites i marró kraft. Les pàgines són de color groc pàlid. Llavors vaig començar a crear.

Primer de tot, vaig estampar tots els segells.


Després els vaig pintar. He anat combinant pintura d'aquarel·la
 i tintes d'scrap.
Quasi sempre amb el pinzell d'aigua, que m'encanta. 

Quan els vaig tenir pintats, vaig anar posant els die-cuts.

I cap dins de la Big Shot!



Aquí teniu les diferents formes tallades.
La veritat és que queden molt i molt bé amb la màquina. 

Llavors, amb molta cura i mirant d'aprofitar al màxim l'espai,
els vaig passar per la màquina de fer enganxines,


Així és com queden. Simplement, cal treure el plàstic de sobre
 i desenganxar. 

Llimonada fresqueta bona per a l'estiu!

Mmm, un bon refresc i un donut... que bo!


Un parell de models d'aquests simpàtics aliments.

Bona la síndria a l'estiu!
I per acabar, unes xuxes no poden faltar mai!



Però la cosa no va acabar aquí!! Un parell de detalls més. 

Per una banda, l'interior i per l'altra... ara ho veureu. 

Interior de la llibreta

Hi vaig posar uns segells molt monos d'animals amb la tireta
 per a què hi posin el seu nom. 


A la portada interior hi diu "Records d'estiu"

Punt de llibreta

Material que vaig necessitar:

 


I així van quedar:


A cada un, hi ha una lletra diferent, la inicial del seu nom.



Packaging

Vaig comprar unes bossetes de plàstic que em van anar de perles.
 Llavors amb uns post-it bonics que tenia,
els vaig fer pegatina i em van anar bé per posar el nom. 

Empaquetant


Dins de cada bosseta i he posat unes quantes estrelles i corets. 

Bé, això és tot. Déu ni dó! Vaig invertir-hi molt de temps, però i lo boniques que són! 

M'agrada molt com van quedar. Ara només falta que agradin als alumnes! 

Comentaris